Sep 14, 2016
Topdanmark sætter strøm til processerne med service management i skyen
  • Dygtigt team og træfsikker partner

    Forsikring er en branche, der konstant kalder på effektivisering, og Topdanmark har derfor investeret i et nyt it service management system. ServiceNow er krumtappen i intelligent automatisering af komplekse it-processer, der skaber hurtigere leverancer, bedre service og efterlader tilfredse brugere. Forudsætningen har været en vellykket implementering i samarbejde med Devoteam

    For at matche Topdanmarks ambitiøse niveau blev Devoteam valgt som partner til implementeringen. ”ServiceNow er en ambitiøs løsning, og derfor har vi også forlangt et højt niveau hos vores samarbejdspartner. Devoteam leverede varen. Deres estimater var ekstremt træfsikre, og de har afleveret en løsning, vi allerede kender næsten til bunds og derfor selv kan drive videre.” siger Anders Nielsen, ansvarlig for IT Service Management, Topdanmark.

    Den dygtige implementering tog udgangspunkt i arbejdsformen. ”Vi vægter gennemsigtighed og ejerskab meget højt, og det går igen i alt, hvad vi laver. Samtidig er vi ydmyge over for opgaven og arbejder på kontinuerlig forbedring via læring og videndeling. Her har Devoteam været en god faglig partner, der er trådt ind i vores organisation på den rigtige måde.” forklarer Anders Nielsen.

    ”Vi er super glade for det samarbejde vi har med Topdanmark og stolte over den ServiceNow løsning, vi sammen har implementeret” siger Henrik Madsen, Solutions Direktør i Devoteam.

    Du kan læse mere om samarbejdet ved at downloade casen til højre på siden.