Oct 18, 2016
  • COWI var first-mover i Danmark med valget af ServiceNow som IT Service Management-løsning. Én af bevæggrundene for valget var platformens mulighed for system- og procesunderstøttelse af andre forretningsområder i koncernen. Betina Carlsen fortæller, hvordan ServiceNow i COWI understøtter de tværgående Business Support-funktioner og giver eksempler på ServiceNow-procesunderstøttelse både i HR, FM, design m.m.

    Gå-hjem-mødet finder sted den 29. november 2016, kl. 15-17 hos Devoteam på Lyngbyvej 2, 2100 København Ø. Det er gratis at deltage!

    AGENDA
    15.00       Introduktion og velkomst 

                     v. Henrik Madsen, Partner, Devoteam | Globicon
    15.05       IT Service Management hos COWI
                     v. Betina Carlsen, Vice President, Group IT End-user Services, COWI
    16.00       Governance: Få succes med samlet styring af ServiceNow-processer,
                     også uden for it

                     v. Asger Olesen, Principal, Devoteam Consulting
    16.30       ServiceNow roadmap
                     v. Jakob Leino, Senior Solution Consultant, ServiceNow
    16.55       Afrunding efterfulgt af let anretning og
                     netværk


    Vi glæder os til at se dig!