Apr 20, 2017
  • Presseinfo og nyheder

Pressekontakt

Devoteam vil gerne bistå pressen og være tilgængelig ved faglige debatter og oplæg.

Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, uanset om det er spørgsmål til virksomheden og de ydelser vi leverer - eller om det er for at få kommentarer til andre it-faglige spørgsmål.

04. april 2017: Nilfisk tager Service Management ’beyond IT’!

04. april 2017: Vinderen af Service Management-prisen 2017 er fundet

24. marts 2017: Bedste praksis skal hele tiden udfordres: Sådan arbejder Devoteams Risk & Security-team

06. marts 2017: Spar 25-45% på dit WAN og få bedre kvalitet

23. februar 2017: Hvordan ser implementering af den nye EU-persondataforordning ud? Download vores illustration her.

21. februar 2017: Kom og mød os på Offentlig digitalisering d. 22-23. marts

Nyhedsarkiv

• Events og arrangementer

Herunder kan du se en oversigt over de events Devoteam inviterer til samt de events hvor du kan møde os rundt om i landet. Vi glæder os til at se dig og tage en faglig snak til et spændende event eller arrangement.

9. maj 2017: Automatisering, robotics, machine learning... Har I fået gang i værdiskabelsen?

Vi glæder os til at se jer til Kommunalt Digitaliseringsforum andet netværksmøde i 2017. Denne gang tager vi fat på automatisering, robotics og machine learning. Hvordan skaber man servicefornyelse og effektivisering af den offentlige sektor gennem en ny og mere omfattende brug af machine learning med data? Og hvad med robotterne – de kommer jo, og hurra for det! Læs mere om tilmelding og arrangementet her.

23. maj 2017: Transformér it gennem Technology Business Management

Forholdet mellem it-ledere og deres samarbejdspartnere har gennemgået en større udvikling end nogle andre områder i virksomheden. Teknologi er uløseligt forbundet med hver afdeling, og der skal forbedres på omkostningerne, effektiviten og innovationen skal fremmes. På dette seminar vil vi kigge nærmere på, hvordan man kan transformere it gennem Technology Business Management. Læs mere her.

7. september 2017: Vi byder velkommen til Devoteams ESDH/ECM-konference 2017

Vi gentager successen fra ESDH-konferencen 2016 med over 200 deltagere, og afholder igen i år en ESDH-konference. Som noget nyt åbner vi også dørene til det private marked. Nyt er det også i år, at vi lancerer vores dugfriske ESDH/ECM-rapport på konferencen, og alle deltagere får en kopi af rapporten med hjem. Du kan læse mere om konferencen og tilmelding her.