Dec 7, 2016
  • Presseinfo og nyheder

Pressekontakt

Devoteam vil gerne bistå pressen og være tilgængelig ved faglige debatter og oplæg.

Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, uanset om det er spørgsmål til virksomheden og de ydelser vi leverer - eller om det er for at få kommentarer til andre it-faglige spørgsmål.

30. november 2016: STIL går live med Incident og Change Management i ServiceNow

16. november 2016: Devoteam er kåret til en af Danmarks Bedste Arbejdspladser®

27. oktober 2016: Vi styrker vores leverancekapacitet på Cherwall Service Management

06. oktober 2016: Dialog med Data Engineer & Data Scientist søges

18. august 2016: To stærke service management-konsulenthuse fusionerer

12. august 2016: Devoteam og HerbertNathan & Co. går sammen

Nyhedsarkiv

• Events og arrangementer

Herunder kan du se en oversigt over de events Devoteam inviterer til samt de events hvor du kan møde os rundt om i landet. Vi glæder os til at se dig og tage en faglig snak til et spændende event eller arrangement

7. december 2016: Ny rapport om WMS-markedet i Skandinavien 2016

HerbertNathan & Co. har gennemført en analyse af det skandinaviske marked for WMS. Totalt medvirker 19 forskellige leverandører og systemer. Rapporten, på over 60 sider, giver dig en komplet beskrivelse af, hvordan WMS-markedet ser ud i Skandinavien i dag, og hvilke trends vi ser fremadrettet. Kom med når den bliver gennemgået i hhv. København og Aarhus. Du kan læse mere her.

26. januar 2017: Morgenbriefing: Hvad kommer til at være banebrydende inden for digitalisering i 2017?

Et nyt år venter – og der er fuld fart på digitaliseringen! Men hvad kommer til at være banebrydende i 2017, og hvordan får man forretningen og organisationen med? Det vil Per Eeg, Søren Nielsen, Søren B. Sørensen, Torben Storgaard & May-Britt Høygaard give deres bud på, når der er paneldebat på Restaurant Nimb den 8. december. Du kan læse mere om arrangementet her