Jan 20, 2017
  • Presseinfo og nyheder

Pressekontakt

Devoteam vil gerne bistå pressen og være tilgængelig ved faglige debatter og oplæg.

Derfor er du altid velkommen til at kontakte os, uanset om det er spørgsmål til virksomheden og de ydelser vi leverer - eller om det er for at få kommentarer til andre it-faglige spørgsmål.

Nyheder

17. januar 2017: Pressemeddelse: Sidste punktum sat i vigtigt statsligt it-projekt

16. januar 2017: Forsvaret går live med opgraderet ESDH-system

11. januar 2017: Niklas Vohnsen og Hans Erik Nielsen er udnævnt til Senior Consultants

10. januar 2017: Isabelle Bossen Nielsen er blevet Senior Principal

9. januar 2017: Lise Frandsen er nyudnævnt Principal i Devoteam

Nyhedsarkiv

• Events og arrangementer

Herunder kan du se en oversigt over de events Devoteam inviterer til samt de events hvor du kan møde os rundt om i landet. Vi glæder os til at se dig og tage en faglig snak til et spændende event eller arrangement

26. januar 2017: Morgenbriefing: Hvad kommer til at være banebrydende inden for digitalisering i 2017?

Et nyt år venter – og der er fuld fart på digitaliseringen! Men hvad kommer til at være banebrydende i 2017, og hvordan får man forretningen og organisationen med? Det vil Per Eeg, Søren Nielsen, Søren B. Sørensen, Torben Storgaard & May-Britt Høygaard give deres bud på, når der er paneldebat på Restaurant Nimb den 26. januar. Du kan læse mere om arrangementet her.

30. marts 2017: Service Management: Devoteam | Globicon inviterer til Netværksforum 2017

Globicon har tradition for at facilitere det årlige netværksforum, hvilket føres videre med Devoteam | Globicon. I år afholdes Netværksforum torsdag den 30. marts på Kokkedal Slot, hvor vi vil diskutere de nyeste trends inden for Service Management. På dagen vil der være break-out sessions med Hewlett Packard Enterprise, ServiceNow og Cherwell samt fire round tables med fokus på governance, forandringsledelse, digitalisering af processer og business services. Læs mere her.